lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Måleri målera

Kategori: Allmänt

Här grejas det för fullt. Jag målar över en fondtapet och mor min plockar ihop barnens leksaker. Dom skall nämligen få dela på rum. Vi har lite problem med att dom vaknar på natten och skall sova i våran säng. 4 st i våran säng blir ganska trångt.... När dom sover tillsammans sover dom som stockar. Så så får det bli. Då får jag ett eget kontor och Lovisa får ett eget rum.
Annars har vi varit på stan och shoppat, tittat på när syrran gick modevisning i underkläder (ute). Hon och hennes kompis var superfina. Sedan prövade vi att äta på ett nytt ställe som jag inte prövat tidigare. Rhodos, det ägs av Steve Galloway (fotbollsspelaren). Vi åt buffe, som bestod av pizza, ris, kyckling och salladsbuffe. Det var supergott. Kul att pröva på nya ställen.

Nä nu tjatar mor på mig;) Jobba jobba jobba.

Trevlig helg på er.

KOMMENTARER:

  • Millah säger:
    2010-10-25 | 14:58:53
    Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

    Hej... Allt bra?

    Är du tävlingsintresserad?



    Jag har igång massa tävlingar nu

    & det kommer in nya titt som tätt.



    Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



    Var gärna med och tävla =)

    --> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här: