lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Sönda

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och min syster i vardagsrummet med varsin lapdator i knäet. Molly och Amelia och R är på väg hem efter en helg i Norge/Svanabyn. Längtar så mycket efter dom. Tur att helgerna går fort.
Morgondagen blir bus med J, som kom från Norge i em. Barnen får vara hemma med mig i morgon så att dom får träffa honom. Det blir så sällan nu. Men om bara några månader blir det oftare;). Molly är stormförtjust i sin "morbror".

Jag har även hunnit anmäla mig och min syster för en nybörjarkurs i pärlpyssel. Står att den skall vara innan midsommar så jag hoppas att den är väldigt snart, vi var och kollade in pärlor idag. Therez blev även sporrad, så nu blir det pyssel i muminhuset.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kommentera inlägget här: