lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

I´m back!

Kategori: Allmänt

Inte riktigt. Tänker pausa min blogg en stund. Dels för att jag inte hinner med och dels så mår jag inte så bra. Men jag hoppas att jag kommer tillbaka starkt;)

Barnen mår f n mycket bra. Dom går sin sista vecka nästa vecka på sitt nuvarande dagis. Sedan blir dom hemma en stund med pappa och sedan skall dom få börja ett dagis alldelens här i närheten, underbart härligt.
Storasyster börjar sitt sportlov idag, kommer hit på onsdag för att mysa lite med oss.

Dagens planer är att titta på en fondtapet som skall upp i helgen, äntligen. Sedan skall vi på middag i Holmsund på lördag, efter att vi lagt nytt golv i kök och hall och som sagt tapetserat.

Hoppas att ni får ett bra sportlov och påsklov allesammans. Ha det så gott:).
Kommentera inlägget här: