lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Uppehåll

Kategori: Allmänt

Har det varit hela dagen idag. Solen har lyst och det har varit varmt.
Jag har jobbat lite hemmifrån idag. Lovisa har hjälpt till med tvätten och plockat undan lite, hon skall nämligen få besök av sin kompis Molly ikväll. Vi har även hunnit handla på OBS och ställt i ordning till en picknick. Det var fest på Molly och Amelias dagis ikväll. Dom hade t o m karusell där. Vi åt grillad kyckling, potatissallad, melon och massa annat gott. Fröknarna gjorde ansiktsmålningar på barna och det var clowner och trollkarl där. Vi cyklade dit och hem. Så barnen var väldigt trötta när vi kom hem. Men nu är det inte många dagar kvar då barnens sommarlov börjar. Skall bli så skönt att få komma hem till mor lite nu. Jag och barnen åker nämligen hem till midsommar. Rogga har jour så han stannar kvar i stan.

I morgon väntar jobb. Vi skall även äta middag på jobbet, då vi skall ha möte. Det brukar bli sushi, så jag längtar som tusan tills dess.

Nä nu skall jag umgås med mina kära innan John Blund strör sömnpulver i ögonen;).

Gonatt.

KOMMENTARER:

  • Nina med Tjorven i magen säger:
    2010-06-23 | 20:38:16
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

    Tittar in och önskar er en trevlig midsommar! Hoppas vi får massor av sol och värme =)



    Kramar!

Kommentera inlägget här: