lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Söndag hela dagen!

Kategori: Allmänt

Vi har besök av svärmor och svärfar. Vi var nämligen på Roggans kusins 40 års kalas igår. Det serverades god mat och tårta. Väl hemma såg vi bröllopet. Otroligt fina tal och klänningar var det. Men bröllopstårtan blev jag jättebesviken på. Inte fin alls. Men prinsessan Viktoria var otroligt vacker. Ikväll ska jag titta lite på nätet, det jag missade igår.

Dagen kommer att tillbringas lite på affärer, vi behöver köpa ett stort parasoll till utemöblerna. Sedan blir det storstädning i huset.
Förrästen så har jag gått hem min orbitrac. Barnen somnar ju så tidigt så man hinner inte ut å gå när man kommer hem, så nu kommer jag att kunna träna när barnen sover.

Nä nu skall här borstas tänder och snyggas till lite. Ha en bra dag.

KOMMENTARER:

  • Nina med Tjorven i magen säger:
    2010-06-21 | 21:57:14
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

    Kollade som hastigast på reprisen idag! Och jag håller med, skit tråkig bröllops tårta! Trodde det skulle va nått mer pampigt!

    Men Victoria va jätte vacker!



    Kramizar!

  • Vera svarar säger:
    2010-06-21 | 22:10:28

    Nina med Tjorven i magen - Precis, man förväntade sig en jättestor prinsesstårta. Håller som sagt med. Oj vad vacker hon var. Kram

Kommentera inlägget här: