lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Bara 5 dagar kvar..

Kategori: Allmänt

Av semestern. Det går fort nu. Men jag längtar. Jag tycker om vardagen. Men vi har mycket att hinna med som vi vet vi inte hinner med när det jobbas och står i. Roggan ska ta tag i förrådet idag. Vi skall slänga massvis med saker. Sedan skall ett golv läggas där och hyllsystem skall upp på väggarna. Jag och barnen skall troligtvis börja med planteringen våran.

Molly har nu börjat med ett nytt ord, nämligen -Vafför?. Hela tiden säger hon de. Det låter så himla sött.

Igår när vi kom hem från banken möttes vi av en trött syster yster och J, dom hade nämligen varit på Leos lekland med barna. Det hade varit mycket folk och det var väldigt varmt där. Men barna var så nöjda. Vi bjöd dom på mat som tack å sedan tror jag dom for hem och dog i soffan. Ha ha ha.

Idag ska jag och Amelia på hennes favoritaffär, nämligen Plantagen. Jag måste hitta några nya blommor eftersom många har dött. Vi har jättestora fönster här och dom tål inte den sol vi har haft. En blomma som jag inte kan med är Garderobsblomman. Han/hon tycker inte alls om mig! Så nu skall samtliga ut..
Kommentera inlägget här: