lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Helgen i helgen!

Kategori: Allmänt

Om bara min migrän går över så blir det fixning och doning här hemma i helgen. I morgon skall vi ut och handla nya lysknappar och lampor. Dom är nämligen helt färdiga med vårat badrum och tvättstuga nu, härligt. Det firade vi med en underbart god middag som pappa R, Amelia och Molly hade lagat ihop och dukat så fint till mamma.
Själv har jag jobbat hela dagen, trots en knackande huvudvärk. Men familjen kom och hälsade på en stund och gav mig mina migränmediciner, så jag tog mig an dagen;).

Om jag hinner skall jag fota lite så ni får tjuvglutta lite på vårat nya badrum och tvättstuga. Har även hunnit me lite andra rum här uppe som ni kan få glutta på, spännande.

Pappa R har nu traskat till bärgarkompisen Nippe och skall se ishockey, medans vi prinsessor skall sussa här hemma.

Sov så gott!

KOMMENTARER:

  • Yurika säger:
    2010-02-20 | 16:20:24
    Bloggadress: http://yurika.se

    vad kul att ni äntligen börjar bli klara! Hoppas på bilder

Kommentera inlägget här: