lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Tre dagar kvar....

Kategori: Min familj

Idag var både jag och Amelia febriga, ont i bihålorna och allmänt krasslig. Vi sov nästan fram till kl 12, då det var dags för lunch. Sedan har vi pysslat, fixat med papper och gjort alla räkningarna.



Men nu känns det mycket bättre. Behövde bara sova och ta det lungt en halv dag.
Molly har varit på dagis hela dagen. Pappa Roger hämtade hem henne. Nu är det totalt kaos på mitt kontor då jag håller på att rensa ur 2010 från alla pärmar, måste ju göra plats för 2011. Så nu ligger det olika högar överallt här inne. Sedan måste jag sy fast gummiband på Mollys skoteroverall, så att inte benen åker upp och snön in i skorna. Tjejerna våra har vuxit så in i bombens så jag måste iväg och köpa nya vinterskor till Molly. Ska köpa en skoteroverall till Amelia.

Kommentera inlägget här: