lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Vintern rasat ut.....

Kategori: Allmänt

Idag har mamma och jag namnsdag! Grattis mamma.
Vaknade med migrän, inte kul alls. Men nu börjar det ordna upp sig. Skall snart iväg och jobba lite. I kväll skall vi premiärgrilla, om det inte spöregnar förstås. Längtar. Vi har köpt nya utemöbler som vi fullkomligen älskar. Äntligen har vi hittat dom som vi båda vill ha, det har varit svårt....Men vi lär inte få inviga dom ikväll då det ligger snö på marken här:(.

I natt har jag drömt och funderat på att göra egna betongplattor. Som jag har grubblat. Jag har ju alltid ett block vid sängen, för jag får ofta ideér när jag skall sova. Får se om det går att fullfölja, måste hitta någon bra mall. Men det skulle vara underbart kul.

Mamma har planerat att komma nästa helg, längtar. Hon skall hjälpa mig göra färdigt här inne. Just nu ser övervåningen ut som en byggarbetsplats. Sådant klarar jag inte av, jag vill ha ALLT färdigt på en gång. Jag är såå tacksam att ha min mamma. När mamma kommer bunkrar hon upp ALLT här hemma. Att mammor är så. Jag hoppas kunna göra så till mina tjejer oxå.
Jag sa till mamma att vi måste ta en shoppingdag oxå, men hon var totalt emot detta, -Nu skall vi hinna ALLT sa hon. Men hon fullkomligen älskar Åhlens, Hermanssons osv. Å jag skall överraska henne med en tur till dessa affärer.

Kommentera inlägget här: