lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Onsda

Kategori: Allmänt

I gårkväll var det föräldramöte. Å jag måste säga att det var väldigt lyckat. Dom var jättepedagogiska och bra. Ser fram emot resterande månaders aktiviteter för barna.

Amelia har ju en kille nu eller rättare sagt 2. Leo och Emil. Leo och hon skall gifta sig nu och i helgen hittade hon en giftasklänning (som hon säger). Dom skall oxå skaffa lite barn så jag och R får vara barnvakt...... Ni kan förstå att jag och R är väldigt nervösa. När R frågade om han var rik, blev hon arg och sa, - pappa, han är ju bara ett barn!! Hur sött är inte det?

Kvällen hemma hos oss blir väldigt lugn. Jag skall försöka ta mig en långpromenad. Men annars blir det lungt.
Kommentera inlägget här: