lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Höst i stan

Kategori: Allmänt

Idag är vädret helt underbart här i stan. Jag och Molly är hemma idag eftersom hon fick ett astmaanfall i natt. Hon hostar och hostar tills hon kräks, sedan kommer jättehög feber. Men den hade gått över i morse. Men vi vill som att dom skall få en fridag efter sådanahära anfall. Just nu sover hjärtat lunch.

Själv skall jag fortsätta med att tvätta fönsterna på huset. Efter räkningarna vill säga. Ikväll skall jag på första föräldramötet på dagis. Syster min skall vara barnvakt och lägga småttingarna. På torsdag skall hon oxå vara barnvakt för då skall nämligen jag o R ut på mys. Vi skall gå på bio. Härligt. Dagarna rinner som bara på här i vårat liv. Man hinner knappt ses känns det ibland. Så det är ootroligt uppskattat när vi har syster min här som ställer upp för oss nu så vi kan göra såna hära utflykter på tu man hand.

Idag har jag hunnit ringa min underbara vän från Dorro. Det är så ledsamt att man träffas så himla sällan nu. Men vi tar som igen allt när vi väl träffas. Nä nu kallar räkningarna....

Kommentera inlägget här: