lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Måndag vecka 22.

Kategori: Allmänt

Ja, nu sitter jag här på jobbet igen. Skillnaden denna gång är att jag/vi äger ett hus och att vi bor i det! Livet leker. Vore det inte för den jädrans värken skulle ingenting dåligt finnas i mitt liv just nu. Men men. Är så lycklig just nu att det väger lite mer än värken min.
Vädret är helt underbart här i Umeå.

I går när jag höll på att lägga in alla kläderna i garderoberna så ropade R att jag skulle skynda mig att titta ut på gården. Jag gjorde detta, gissa vad jag såg?
Jo, våran dotter Amelia som var spritt språngande naken, med änglavingar på ryggen och cykelhjälm på huvudet, cyklandes runt på gården..........................Ha ha ha, så himla kul det såg ut. Undra vad våra nya grannar skall tro, hihi. Vi har med andra ord fixat studentskylten till henne.

Ikväll skall vi göra barnens rum och kontoret klart. Kanske hinner jag med lite bilder.
Ha en underbar dag.

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2009-05-25 | 13:17:11
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

    Haha, vilken syn det måste ha varit!

    Tur att ni hann föreviga det =)

    Underbart med lycka!

    Låter kanon alltså!

    Synd bara på din värk =(

    Kram

  • Yurika säger:
    2009-05-25 | 16:12:57
    Bloggadress: http://www.yurika.se

    Dessa underbara barn! nu vill vi se bilder på huset =)

Kommentera inlägget här: