lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lite uppdatering

Kategori: Allmänt

Det är lite full rulle här nu. Amelia har fyllt 3 år den 6/6 och min mamma är här och hjälper till med tapetsering och målning. Det är fullt upp HELA tiden. Vi hinner knappt träffas jag och min karl, hur mycket som helst. Jag återkommer med bilder på både födelsedag och innebilder, lite före och efter.

Annars är jag nu tillbaka på jobbet och jobbar för fulla muggar. Har varit sjuk i några dagar, vilket inte var roligt. Det var nog matförgiftning. Ursch fy och blä. Men nu är jag tillbaka pigg och rast, hi hi. Inte riktigt men på god väg.

Ikväll blir det barnens rum som får sig en make over. Mamma min är nog redan där och målar grundfärgen nu. Åh, skall bli så roligt och skönt att få det så som vi vill ha det. Härligt. I Amelias rum skall jag göra en rolig och kul sak på väggen. Skall bli spännande att se hur det går! Men det blir nog ränder på tvären i rosa, vitt och (gult) kanske mörkrosa istället för gult, har inte riktigt bestämt mig än. Men temat blir nog Hello Kitty. Kan även där bli lite ändring, men planerna är så nu, i alla fall. Längtar tills jag får visa upp det hela. ;)

Hoppas ni alla får en bra dag. Nu skall Vera jobba vidare. Vi hörs.

KOMMENTARER:

  • Bea säger:
    2009-06-10 | 16:06:21
    Bloggadress: http://mammabeas.blogg.se/

    Å va spännande att få se lite bilder! =)

    Va fort tjejerna växer upp, min lilla TIlda fyller redan 2 år nästa månad... =/

    Hoppas det går bra att jobba för dig, sköt om dig!

    Kram från mig

  • Sara säger:
    2009-06-11 | 20:56:58
    Bloggadress: http://zaraszida.blogg.se/

    Hej vännen!

    Hade tänkt ringa idag men det har varit fullt upp, mycket nu med jobb och bröllop.



    kram

  • Therese - Lurans blogg säger:
    2009-06-12 | 12:33:21
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

    FOTON!!! FOTON!!! Är ju grymt nyfiken på hur fint ni gör ;-) Kramar å en trevlig helg!

Kommentera inlägget här: