lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

090723

Kategori: Min familj



Svärmor åkte hem ganska tidigt idag. Själv håller jag på att tvätta för fulla muggar. Ska försöka hinna lite städning oxå om jag orkar.
I kväll kommer äntligen Molly och Amelia å R hem. Som jag har längtat efter dom. Då blir det storshopping, när man är ensam hemma, så lagar man inte så mycket mat, det är inte  lika kul att laga mat då man är ensam. Å i morgon kommer ju min mamma hit.
Denna pol fick Amelia i 3 års present av Moster Thez och J, samt barnens morfar o fru. Amelia och Molly har så kul i denna pol. Nu får vi bara hoppas att värmen kommer till stan igen så dom får bada i helgen.

KOMMENTARER:

  • Therez säger:
    2009-07-23 | 21:44:27
    Bloggadress: http://www.therez.se

    Åhhh vad roligt att poolen har blivit använd lite iallafall! Den ser faktiskt rätt skoj ut, jag vill också plaska i den! :D Hi hi! Trevlig kväll! Kram från oss!

  • Vera svarar säger:
    2009-07-24 | 10:23:53

    Therez - Ja, du barnen har så himla kul när dom badar. Lillgrannen Axel brukar oxå komma o bada och se chockat på Amelia och Molly när dom busar i poolen. Kram

Kommentera inlägget här: