lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Myskväll

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är L här. Amelia har följt henne överallt. Hon ville till och med följa med in på toan.....

Amelia har ju börjat titta på riktiga Pippi filmerna. En favorit är Pippi på rymmen. Filmen börjar med att Tommy och Annika är hos Pippi alldelens för länge på kvällen. När dom väl kommer hem till mamman och pappan så skäller mamman på dom. Då säger Annika -Du bara skäller och skäller.
I morse hoppade Amelia i Mollys spjälsäng, då blev jag lite arg på henne, gissa vad hon säger.  -Mamma, jag blir GALEN på dig, du bara skäller och skäller! Hur underbar är hon inte. Jag höll på kissa på mig av skratt. Att hon minns allt. Underbara Amelia.
Vi har just sett färdigt Let´s dance och nu sitter vi och tittar lite på LA Ink. Jag skall göra en stor tatuering på ryggen, vet precis hur den skall vara. Men det är kul att bli inspirerad. R skall oxå göra en till men han är lite osäker på vad han skall göra. Han vill ha något med barnens namn eller deras födelsenummer i. Så vi får se vad det blir.
Ha en underbar fredagkväll!
Kommentera inlägget här: