lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Utmaning

Kategori: Allmänt

Hittade en liten kul utmaning i kias blogg.

1. Var du ett lugnt eller busigt barn
?
Svar: Helvilt, ingen ville sitta barnvakt åt mig, ha ha!
2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Svar: Sol.
3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar: Tar hand om vårat hus, jobbar och är allmänt frisk och lycklig, som vanligt.
4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Svar: Jag har precis tagit tag i bokläsandet (efter amningar o dyl), så det är varje kväll nu.
5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Svar: Lätt, Beckham, såklart!
6. Hur är du klädd just nu?
Svar: Svart polotröja och svarta byxor.
7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Svar: Bygga lego med brorsan och tvinga han att leka med mina barbiedockor.
8. Har du åkt ambulans?
Svar: Nej, R är den som gör det i våran familj:(
9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Svar: Cosmopolitan, mumsig.
10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Svar: Italienska!
11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Svar: Japp
12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Svar: Bakade semlor och bjöd min vän på.
13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Svar: Har alltid fått fina presenter.
14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar: Tror det, men jag låter nog lite fräsigt.
15. Vilken film såg du senast på bio?
Svar: Sex and the city med min vän S och E.
16. Kan du nämna tre skånska ord?
Svar: Ha ha, absolut inte.
17. När känner du dig som snyggast?
Svar: När min R tittar mig djupt i ögonen och säger att jag är snyggast av alla!
18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Svar: Nix.
19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Svar: När jag la glapack på toastolen, just innan R skulle dit. De var en kul syn, ha ha.
20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar: Metallicas "Whiskey in the yar", på Rock-kanalen.

KOMMENTARER:

  • Therez säger:
    2009-02-25 | 22:05:16
    Bloggadress: http://therezz.blogg.se/

    Hörrudu syster yster... Det har fortfarand einte dykt upp något mail om vidare önskningar på bloggen.. ;)



    Kram

  • Kia säger:
    2009-02-26 | 16:56:04
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com

    Roligt att du gjorde utmaningen! :)

Kommentera inlägget här: