lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Lite shopping

Kategori: Träning



Vilken rea de är i stan nu. Idag slog jag till på en klocka som jag velat ha en längre tid. Var sugen på en rosa eller en svart oxå, men jag kan ju önska mig de av R! Hittade oxå ett par superfina byxor på H&M samt en tröja. Sedan köpte jag middagen på Subways, det blev en chicken hot fajitas med mörkt bröd, mums. Godaste mackan där hittills. Lovisa och Theres älskar Subways, men jag har inte hittat någon smörgås där som jag riktigt tyckt om, förrän idag! Annars har jag tagit det lungt i kväll. Har lite tvättning och dammsugning som skall göras.

KOMMENTARER:

  • Therez säger:
    2010-01-04 | 09:45:30
    Bloggadress: http://www.therez.se

    Nu blev jag avis! Vill också äta på subway! Fin klocka du köpt! :) Kram

  • Sara svarar säger:
    2010-02-15 | 07:55:10
    Bloggadress: http://zaraszida.blogg.se/

    Snygg klocka, har också kikat på den förut men jag har fått såna nickelutslag av jet set-klockan jag fick av Harry så det slog ur tanken på en gång. Hoppas att du har bättre tur!! Kramis

Kommentera inlägget här: