lillatjejligan.blogg.se

43 årig inlandstös född i Upplands-Väsby. Älskar inredning, muminmuggar, träning och nyttig mat. Har 3 st underbara barn. 2 som bor hemma. Vi älskar att pyssla, fixa kalas och att köra skoter.

Valborg

Kategori: Allmänt



Idag är det Valborg och jag sitter här med min lillasyster och bara surrar och myser. Det är så sällan vi får träffas nu så man måsta ta tillfället i akt och passa på;). Barnen är hos dagmamman idag, men bara kortdag. Storasyster Lovisa kommer även hem i kväll. Men i samma veva kommer syrran att åka vidare till Dorro.

Vi skall snart ut på stan, och inviga sushi-stället här i stan. Skall bli spännande att se om jag tycker om det eller ej. Ikväll skall vi umgås med våra "grannar", vi skall grilla och bara ta det lungt. Grabbarna skall sedan på show och se på Big comedy med b la Johan Renborg och David Batra. Vi tjejer kommer att besöka Hemmakväll och hyra 3 videofilmer.
Jag hoppas att ni oxå får en bra dag. För det tänker jag ha men syster min.
Kommentera inlägget här: